3:50 PG

...SEMANGAT BARU...

Bismillah walhamdulillah..

Saat ini, saya memerlukan semangat baru..


Semangat tuk terus meniti liku2 kehidupan..
Semangat tuk terus belajar...
Semangat tuk membina keazaman..
dan yg paling penting...semangat tuk terus thabat dalam perjuangan...


Segala peristiwa yg lepas sy perlu tinggalkan ia di belakang..
Saya ingin meneroka jauh meninggalkan segala pahit manis, suka duka dan segala kekecewaan yg pernah sy alami...


Namun bukan kesemuanya, kata orang "apa yg baik dijadikan teladan dan apa yg buruk itu perlu dijadikan sempadan"..


Saya tahu perkara itu bukan mudah, tp ianya tidak mustahil..


Bagi saya, ada satu 'medan' yg boleh membina kembali semangat sy yg kian pudar ini...
Saya harus melalui medan itu..
Ya, harus melaluinya dengan secepat yg mungkin sebelum bahtera yg sy naiki terus hanyut dibuai arus..


Terima kasih kepada sahabat2, kerana kalian diriku masih tetap di jalan ini..
Terima kasih PMIUM kerana telah banyak mengajar diriku erti kehidupan..
Terima kasih semuanya..
Syukur pdMU ya Allah..


Teman-teman jgn lupa doakan sy ya..

~http://zahrahdetigris.blogspot.com~

1 ulasan:

syaz berkata...

insyaAllah..sama2 kita doa..