10:57 PG

...BERAKHIRNYA PENCARIAN...

Sudah lama saya berada dalam fasa2 pencarian..dan akhirnya ianya telah tamat..Alhamdulillah dapat juga saya memilikinya..


Bukan senang tuk dapatkannya..dah banyak tempat dan kedai yg telah saya kunjungi namun tidak juga saya temui sehinggalah sekarang ini..


Aduuuuhhhh!!! Susah juga bila dah jatuh cinta ni ye..Entah sejak bila pula saya mula mencintai buku ..Kalau dulu bukan main malas nak baca buku..beli bukunya banyak, tp sekadar jadi perhiasan sahaja di atas rak..tapi sekarang pantang tengok buku aje terus nak beli n baca..


Sekarang baru saya mengerti mengapa orang boleh angau bila terkena  penangan  cinta di antara lelaki dgn perempuan...Mungkin lebih hebat dari cinta saya terhadap buku.. betul ke andaian saya ni??? entahlah saya pun tak pernah pulak bercinta dan berada dalam situasi itu ..itu sekadar andaian saya, mungkin betul dan mungkin tidak..tp kalau tengok kepada realiti, perkara  itu yg sering berlaku..Bila dah terkena susah nak hapuskannya..


ubat terbaik adalah KAHWIN!!!! habis cerita!!!!


SEDIKIT INFO MENGENAI BUKU INI...



Tajuk : Untukmu Umat
Terbitan : Karya Bestari Sdn Bhd
Penulis : Ustaz Zaharuddin Abd Rahman
Halaman : 304
ISBN : 978-967-86-0331-7
Kategori : Islam / Amalan & Panduan
Harga : RM 11.00
Berat : 290 g


P/S:  x sabar rasanya nak pergi pesta buku Antarabangsa Kuala Lumpur yg akan berlangsung  xlama lagi..xdapat beli banyak buku, tengok2 saje pun jadilah..huhu





~http://zahrahdetigris.blogspot.com~

0 ulasan: